Åbent System

Hvad betyder dette?
Alt sendes og modtages som mail
Som HandsOn Simply bruger tilknytter du den mailadresse, du ønsker at bruge til afsendelse af fotodokumentation, aftalesedler, kvalitetssikring, tekniske forespørgsler, tilsynsnotater med mere. Når du ønsker at sende noget afsted bliver det automatisk PDF’et og tilknyttet en mail, og sendt fra den tilknyttede mailadresse. Når modtageren svarer på din kommunikation i mail, autoarkiverer HandsOn Simply straks mail i PDF og gemmer alle bilag til dine dokumenter – alt samlet ét sted! På den måde stiller programmet ikke krav til modtagerne om at være en del af platformen. Du kan bruge din mail, som du plejer og det kan kunden også.

Let og brugervenligt for både dig og modtager

Hos os ønsker vi både det skal være brugervenligt for dig som afsender og ikke mindst modtageren af din kommunikation – Dette gør i praksis, at du får svar på dine udeståender hurtigere, hvilket smitter direkte af på sagens effektivitet og derefter bundlinjen. Derfor har vi fra dag 1 valgt, at vores system skal være åbent, modsat mange andre på markedet, hvor man som modtager skal have brugeradgang, logge ind i et bestemt program for at kunne svare.

+ Del artikel