HVAD GØR VI?

Vi arbejder hårdt hver dag for at sikre, at entreprenører inden for alle fag har adgang til det mest brugervenlige system til kvalitetssikring og dokumentation samt Danmarks bedste kundeservice. Vi er kun tilfredse, når vores kunder er det – det er ikke bare tomme ord.

Vi tror på, at de fleste inden for byggeriet har simple behov. Derfor fokuserer vi benhårdt på at imødekomme disse behov inden for kvalitetssikring og dokumentation. Vi stræber efter at levere Danmarks mest brugervenlige platform, der passer til alle, uanset alder, IT-færdigheder, læsevanskeligheder, farvesynsproblemer osv. Samtidig tilbyder vi døgnåben kundeservice, der tager ansvar og giver en fremragende kundeoplevelse hver gang.

HVEM ER VI?

Handsonsimply blev grundlagt i 2014 som et kvalitetssikrings- og dokumentationssystem, der skulle fokusere benhårdt på brugervenlighed og kun dække de mest nødvendige dokumentationsbehov, samtidig med at levere fremragende døgnåben kundeservice, der aktivt følger op på brugerne og sikrer, at de er glade og tilfredse. I dag er vi blandt Danmarks førende kvalitetssikrings- og dokumentationssystemer og hjælper dagligt mere end 10.000 entreprenører på tværs af flere lande.

Vores fornemmeste opgave er at hjælpe entreprenører på tværs af alle fagområder med at spare tid og øge indtjeningen gennem automatiserede og brugervenlige arbejdsprocesser. Vi fortsætter med at udvikle vores system løbende og tager altid vores kunders input med i betragtning for at sikre den bedst mulige brugeroplevelse.

Adm. Direktør & Partner

Mads Harbo Jakobsen

Head of Sales Support

Joachim Rasmussen

Produktchef & Partner

Johan Stoustrup

Økonomidirektør & Partner

Ivan Harbo Jakobsen

Tekniskchef & Partner

Nikolaj O.

Udvikler

Andrei J.

Udvikler

Peter B.

Support

Amalie V.

Support

Frederik L.

Support

Helene L.

Support

Mikkel M.

Support

Søren N.

Book en gratis demonstration

Vi kontakter dig indenfor 1-2 min mandag til søndag.