System til Mangler

Mangelgennemgang

Nem og brugervenlig håndtering af mangelgennemgang

Mangler forekommer hyppigt og kan være en tidskrævende udfordring på tværs af forskellige fag og entreprenører i byggeriet. Med Handsonsimplys brugervenlige løsning får du hurtigt og nemt det totale overblik

Se nemt, hvad der er blevet udbedret, hvad der stadig mangler udbedring, og hvilke mangler der kræver opfølgning baseret på afhjælpningsfristen.

Modtag besked, når en mangel ændrer status, og brug vores listevisning til effektivt at bevare overblikket over alle dine mangler på projektet.

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Sådan virker det!

1: Opret og tildel en mangel

Opdag en mangel, organiser dem i mangellister, tildel dem ansvarlige entreprenører og angiv afhjælpningsfrister

2: Mangeludbedring

Entreprenøren retter manglerne og sender tilbage dokumentation, der viser udbedringen

3: Acceptér eller afvís

Følg nemt og hurtigt udbedringen af manglerne via overblikket og tag beslutning om godkendelse eller afvisning

4: Lav nemt en mangelliste

Med et enkelt tryk kan du sende eller eksportere en mangelliste, der opsummerer mangelgennemgangens status

Book en uforpligtende gennemgang

Vores kunder elsker os!

Kom med ombord og mærk forskellen

Har du spørgsmål, så kontakt os på salg@handsonsimply.dk eller ring 78706699

Book en gratis demonstration

Vi kontakter dig indenfor 1-2 min mandag til søndag.