Kvalitetssikring og dokumentation gjort nemt!
Priser fra 119 kr pr. måned
ALTID INKLUDERET I DIT ABONNEMENT:
Fri data
Nyd ubegrænset datalagring uden ekstra omkostninger.
Adgang til support 24/7
Døgnåben ekspertsupport - Vi er her for dig alle ugens 7 dage!
Oplæring/kursus
Få ubegrænset adgang til undervisning og kurser for dig og dine kollegaer.
Er du tømrer maler montør totalentreprenør murer arkitekt smed VVS montør tagdækker låsesmed konduktør bygningskonstruktør nedriver hovedentreprenør formand ingeniør gulvlægger elektriker byggesagkyndig brolægger kloakmester glarmester maskinfører specialist konsulent og søger en brugervenlig app til dokumentation?
MERE END 10.000 ENTREPRENØRER KAN IKKE TAGE FEJL
Hvad siger vores kunder om Handsonsimply?
Godt produkt og god support!

Som 50+ er jeg ikke født med en telefon i hånden og er derfor glad for hvor enkelt og let Handsonsimply.dk er at bruge.
Jeg kan på de varmeste anbefale at prøve det - det gør styring af sager mere enkelt og professionelt.

Det er helt igennem en god oplevelse at være kunde ved Hands On.
Venlige kompetente medarbejdere, altid hjælpsomme med at løse eventuelle problemer.
Jeg bruger systemet næsten på daglig basis, dejlig ment at bruge.

Enestående opfølgning og proaktiv kundeservice - hvor jeg bliver kontaktet af Handsonsimply.dk som spørger om "alt er fint" og om der er noget de kan gøre. Unikt - og super god service.

Jeg fik en god hjælp til opstart af produktet. Det er virkelig brugbart for en håndværker. Super god service.

Vi er meget tilfreds med Handsonsimply.dk. Der er altid god og hurtig support.
Er der ønsker til ændringer, eller tilføjelser i programmet, så er medarbejderne altid lyttende. De tager alt med til betrækning til at, udvikle og forbedre ifh. til brugerens ønsker.

Fint system, der virkelig giver værdi.

Jeg bruger Handsonsimply.dk til dagligt som byggeleder, og det gør min hverdag meget lettere. Skrivning af mails er på et helt andet niveau - hvor der er ekstrem god struktur, og overblik over korrespondancen.

Efter at vi har fået Handsonsimply.dk har det gjort vores arbejde med at få afleveret KS på vores projekter meget nemmere og vi bruger meget mindre tid på kontoret på at følge op på at det bliver lavet.

Meget professionelt, hurtig og kompetent kundeservice, som er benyttet flere gange for, lige fra hurtige spørgsmål til ønske om småændringer for at tilpasse netop vores behov.
Handsonsimply.dk benyttes dagligt og er et godt og nemt system at navigere i, og har lettet vores kommunikation og dokumentations håndtering på byggepladsen.

Som ny Bruger af Handsonsimply systemet, har vi til dato kun oplevet høj service, god kommunikation og support. Vi oplever som håndværksvirksomhed, at systemet tilbyder de features der er nødvendige for at sikre vores dokumentation, uden at man mister overblikket som bruger.

Jeg fik først bekendtskab med HandsonSimply i mit virke som projektleder i en større entreprise virksomhed, og har ikke sluppet det siden. Jeg har sidenhen startet egen virksomhed og taget det i brug her også.

Nem og simple brugerflade som opfylder vores behov i en tømrer/snedker virksomhed med 15 mand. Hands on simply har været en kæmpe hjælp, nem at få fat på, møder gerne personligt op og gennemgår alt med dig.

Super service samt et produkt, der passer til vores behov.

Hands On Simply
er det bedste, jeg har prøvet til dato.
Servicen er i Top.

Et brugervenligt program og søde medarbejdere. Jeg har tit fået ekstra service til nye og gamle medarbejdere, som skulle læres op eller lige have en genopfriskning.
Kan kun anbefale det herfra – kast jer endelig ud i det, da I hurtigt lærer programmet.

HandsOnSimply er et meget brugervenligt system, som giver et nemt overblik hele vejen igennem. Hele vejen igennem forløbet er vi blevet hjulpet med de udfordringer, vi har mødt. Det kan klart anbefales til andre.
Kan kun anbefale det herfra – kast jer endelig ud i det, da I hurtigt lærer programmet.

HandsOnSimply er en unik løsning for alle i byggebranchen, der leder efter et værktøj til at styre deres projekter.
I længere tid har jeg ledt efter et værktøj, der giver mig mulighed for at skabe klare, forståelige og frem for alt professionelle KS-rapporter – HandsOnSimply har det hele og meget mere.
Jeg anbefaler det.
Kan kun anbefale det herfra – kast jer endelig ud i det, da I hurtigt lærer programmet.

Opdag vores to abonnementstyper her!
Årligt (spar mest) Halvårligt
Fuld-bruger
Perfekt til projektlederen / mesteren
kr
549
md
-
Alt fra Del-bruger + ekstra👇
-
Opret projekter med kontakter, tegninger, mapper, kontrolplaner, skemaer, standarder m.m.
-
Kvalitetssikring*
-
Aftalesedler
-
Mangler
-
Registreringer
-
Fotobibliotek
-
Filer
-
Dagsrapporter
-
Projektmails
-
Tekniske forespørgsler
-
Tilsynsnotater
Læs mere om systemet
*El & Teknik, VVS, malere, tømrere, kloak, gulv, beton, asbest, Arbejdstilsynets APV-tjeklister, DS 1140, KLS-skabeloner med mere.
Alle priser er ekskl. moms
System + app
Del-bruger
Perfekt til svenden / underentreprenøren
kr
119
md
-
Foto- og videodokumentation med GPS, geoPDF og plantegning, inkl. mapper, tekst, mål og pile på fotos.
-
Registreringer (til kontrolplaner og -skemaer)
-
Mangler (Registrér, tildel og afklar)
-
Dagsrapporter
-
Fotobibliotek
-
Filer
-
Kontakter
Læs mere om appen
Alle priser er ekskl. moms
App
Fuld-bruger
Perfekt til projektlederen / mesteren
kr
599
md
-
Alt fra Del-bruger + ekstra👇
-
Opret projekter med kontakter, tegninger, mapper, kontrolplaner, skemaer, standarder m.m.
-
Kvalitetssikring*
-
Aftalesedler
-
Mangler
-
Registreringer
-
Fotobibliotek
-
Filer
-
Dagsrapporter
-
Projektmails
-
Tekniske forespørgsler
-
Tilsynsnotater
Læs mere om systemet
*El & Teknik, VVS, malere, tømrere, kloak, gulv, beton, asbest, Arbejdstilsynets APV-tjeklister, DS 1140, KLS-skabeloner med mere.
Alle priser er ekskl. moms
System + app
Del-bruger
Perfekt til svenden / underentreprenøren
kr
139
md
-
Foto- og videodokumentation med GPS, geoPDF og plantegning, inkl. mapper, tekst, mål og pile på fotos.
-
Registreringer (til kontrolplaner og -skemaer)
-
Mangler (Registrér, tildel og afklar)
-
Dagsrapporter
-
Fotobibliotek
-
Filer
-
Kontakter
Læs mere om appen
Alle priser er ekskl. moms
App
Vores system er tilgængeligt på følgende sprog:





Hvilken opstart er bedst egnet til din virksomhed?
Maj Kampagne STANDARD | PREMIUM | SKRÆDDERSYET | |
Oprettelse af konto, inklusive tilføjelse af stamoplysninger som CVR-nummer, adresse osv. | |||
Integration af firmalogo, så alle rapporter sendes i eget design - vi designer et til dig, hvis du ikke har. | |||
Dedikeret kontaktperson, der sikre løbende tilfredshed | |||
Ubegrænset personlig oplæring efter behov | |||
Hjælp til opsætning af kontrolskemaer og kontrolplaner til kvalitetssikring | |||
Indlæsning af varelister (f.eks timesatser, materialer og maskiner) | |||
Adgang til Døgnåben support 24/7 året rundt | |||
Mulighed for at integrere med dit økonomisystem | X | ||
Mulighed for at integrere med andre systemer (f.eks. CRM-system). | X | X | |
Opstartspris | Normalt 8.000 kr. 4.550 kr. | 12.000 kr. | Kontakt os for pris |
Hvilken opstart er bedst egnet til din virksomhed?
Standard
kr8000
kr
4550
(engangsydelse) -
Oprettelse af konto, inklusive tilføjelse af stamoplysninger som CVR-nummer, adresse osv.
-
Integration af firmalogo, så alle rapporter sendes i eget design – vi designer et til dig, hvis du ikke har.
-
Dedikeret kontaktperson, der sikrer løbende tilfredshed.
-
Ubegrænset personlig oplæring efter behov.
-
Hjælp til opsætning af kontrolskemaer og kontrolplaner til kvalitetssikring
-
Indlæsning af varelister (f.eks timesatser, materialer og maskiner)
-
Adgang til Døgnåben support 24/7 året rundt.
Alle priser er ekskl. moms
Maj Kampagne
Premium
kr
12000
(engangsydelse)
-
Oprettelse af konto, inklusive tilføjelse af stamoplysninger som CVR-nummer, adresse osv.
-
Integration af firmalogo, så alle rapporter sendes i eget design – vi designer et til dig, hvis du ikke har.
-
Dedikeret kontaktperson, der sikrer løbende tilfredshed.
-
Ubegrænset personlig oplæring efter behov.
-
Hjælp til opsætning af kontrolskemaer og kontrolplaner til kvalitetssikring
-
Indlæsning af varelister (f.eks timesatser, materialer og maskiner)
-
Adgang til Døgnåben support 24/7 året rundt.
-
Mulighed for at integrere med dit økonomisystem
Alle priser er ekskl. moms
Skræddersyet
kr
?
(engangsydelse)
-
Oprettelse af konto, inklusive tilføjelse af stamoplysninger som CVR-nummer, adresse osv.
-
Integration af firmalogo, så alle rapporter sendes i eget design – vi designer et til dig, hvis du ikke har.
-
Dedikeret kontaktperson, der sikrer løbende tilfredshed.
-
Ubegrænset personlig oplæring efter behov.
-
Hjælp til opsætning af kontrolskemaer og kontrolplaner til kvalitetssikring
-
Indlæsning af varelister (f.eks timesatser, materialer og maskiner)
-
Adgang til Døgnåben support 24/7 året rundt.
-
Mulighed for at integrere med dit økonomisystem
-
Mulighed for at integrere med andre systemer
Alle priser er ekskl. moms
Book en uforpligtende gennemgang
Prøv gratis i 14 dage
Vi tilbyder en 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode inklusiv egen supportkonsulent i hele perioden, så du mærke effekten af vores program.
Find ud af hvorfor tusindvis af virksomheder benytter Handsonsimply.dk
