System til ressourceplanlægning
Planlægning
- Nem planlægning og opgavetildeling til medarbejdere, underentreprenører, maskiner og andre ressourcer.
- Vagtplaner og opgaver kan ses i appen og sendes via mail.
- Spar tid og penge i dagligdagen.
Hvorfor Handsonsimply planlægning?
Spar tid
Med vores planlægningsværktøj kan du nemt oprette og tildele arbejdsopgaver til både medarbejdere og underentreprenører.
Bedre produktivitet
God planlægning får medarbejderne til at føle sig glade og motiverede. Med Handsonsimply planlægning kan du lette din arbejdsbyrde.
Øg din bundlinje
Når du planlægger din kalender og opgaver bedre, sparer du tid og bliver mere effektiv. Det betyder, at din virksomhed kan spare penge.
Brugervenligt planlægningsværktøj
Få et godt overblik
Med Handsonsimply ressourcestyring bliver det enkelt at planlægge dine medarbejdere og underentreprenører på tværs af projekter og opgaver. Brug vores brugervenlige “cockpit” til visuel planlægning med drag & drop-funktionen, og spar tid på manuelt arbejde i Excel og beskedudveksling.
Programmet giver dig et helhedsbillede af dine medarbejdere, hvilket minimerer flaskehalse og forsinkelser samt optimerer ressourceudnyttelsen. Planlæg nemt med vores brugervenlige kalender, og send opgaver direkte til medarbejderes kalendere via appen eller e-mail til f.eks underentreprenører.
Tilføj farver til kalenderen for bedre organisering, og filtrer kalenderen, så du kun ser det vigtigste for dig. Fleksibel planlægning giver mulighed for at tilpasse projekter, medarbejdere, maskiner og andre ressourcer efter behov, herunder ferier og andre vigtige datoer. Med Handsonsimply bliver planlægning en smidig proces.
Aldrig mere opgaver via sms og opkald til medarbejdere og underentreprenører.
Nemt og brugervenligt
Spar tid og penge
Kalenderstyring
Planlæg alle dine ressourcer
Handsonsimply tilbyder enkel kalender- og opgavestyring med drag & drop-funktionalitet ned til timesniveau. Flytteværktøjet tillader nem rykning eller kopiering af flere opgaver med få klik.
Du kan effektivt tilpasse planen ved at justere opgaver på én dag eller for bestemte datoer. Vælg specifikke opgaver og tilpas flytning efter behov, herunder medarbejdere, kunder eller projekter. Farve- eller teambaseret tilpasning muliggør en effektiv organisering og koordinering af arbejdet.
Handsonsimply planlægning gør det nemt og brugervenligt at planlægge.
Kalender og opgaver kan ses direkte i appen
Bedre kommunikation
Glade medarbejdere og underentreprenører
Altid opdateret
Kalender direkte i appen
Hvis dine medarbejdere eller underentreprenører har adgang til Handsonsimply-appen, og du har tilføjet dem som ressourcer i planlægningsmodulet, kan de nemt se deres opgaver direkte i appen. Her får de et overblik over deres opgaver og tilhørende projekter, herunder arbejdstid, arbejdssted, arbejdsbeskrivelse, tilknyttede afdelinger og teams samt andre ressourcer og deres kompetencer. Derudover kan de finde relevante filer som montagevejledninger og datablade.
Hvis du har tilføjet ressourcer i din planlægning, som ikke har adgang til vores app, kan du let og hurtigt sende dem opgave- og ressourcerapporter direkte via e-mail, så de ved, hvad og hvornår de skal udføre en bestemt opgave.
Udforsk vores planlægning abonnement og find den perfekte ressourcepakke til din virksomhed!
ALTID INKLUDERET I DIT ABONNEMENT:
Fri data
Nyd ubegrænset datalagring uden ekstra omkostninger.
Adgang til support 24/7
Døgnåben ekspertsupport - Vi er her for dig alle ugens 7 dage!
Oplæring/kursus
Få ubegrænset adgang til undervisning og kurser for dig og dine kollegaer.
Årligt (spar mest) Halvårligt
Planlægning*
Nem planlægning af medarbejdere og underentreprenører-
Inkluderer op til 3 ressourcer på firmaniveau
-
Opret opgaver med detaljer: projekt, adresse, start- og slutdato, tidspunkt og weekend-indeholdelse
-
Opret ressourcer såsom medarbejdere, underentreprenører, maskiner, osv.
-
Giv medarbejdere og underentreprenører adgang til deres opgaver gennem appen eller e-mail
-
Tilknyt ressourcer til teams eller afdelinger til specifikke opgaver.
-
Vedhæft arbejdsbeskrivelser og andre nødvendige filer til opgaver
-
Let at tilføje, tilpasse og fjerne opgaver fra produktionen.
-
Tilføj specifikke aktiviteter såsom sygdom, ferie og kurser.
-
Send automatiske notifikationsmails ved kalenderændringer
Planlægning*
Nem planlægning af medarbejdere og underentreprenører-
Inkluderer op til 3 ressourcer på firmaniveau
-
Opret opgaver med detaljer: projekt, adresse, start- og slutdato, tidspunkt og weekend-indeholdelse
-
Opret ressourcer såsom medarbejdere, underentreprenører, maskiner, osv.
-
Giv medarbejdere og underentreprenører adgang til deres opgaver gennem appen eller e-mail
-
Tilknyt ressourcer til teams eller afdelinger til specifikke opgaver.
-
Vedhæft arbejdsbeskrivelser og andre nødvendige filer til opgaver
-
Let at tilføje, tilpasse og fjerne opgaver fra produktionen.
-
Tilføj specifikke aktiviteter såsom sygdom, ferie og kurser.
-
Send automatiske notifikationsmails ved kalenderændringer
Ressourcepakker
-
Op til 3 ressourcer Gratis*
-
4-10 ressourcer 600 kr/md
-
11-25 ressourcer 1.000 kr/md
-
26-50 ressourcer 1.500 kr/md
-
51-75 ressourcer 2.100 kr/md
-
76-100 ressourcer 2.700 kr/md
-
101-150 ressourcer 3.500 kr/md
-
151-200 ressourcer 4.500 kr/md
-
201-300 ressourcer 5.500 kr/md
-
301-400 ressourcer 6.500 kr/md
-
Over 400 ressourcer Ring 78706699 for pris
Alle priser er ekskl. moms.
Ressourcepakker faktureres 3 måneder forud og kan opsiges med 3 måneders varsel.
*Kræver planlægning abonnement.
Book en uforpligtende gennemgang
Prøv gratis i 14 dage
Book en online gennemgang på et tidspunkt, der passer dig, af vores brugervenlige ressourceplanlægning. Og hvis du ønsker det, kan du efter gennemgangen starte en uforpligtende 14-dages prøveperiode af vores planlægningsmodul, så du kan opleve, hvor meget tid du vil spare fremover.
I hele prøveperioden vil du have din egen dedikerede supportkonsulent til rådighed, der sikrer, at du får den nødvendige daglige hjælp.