Handsonsimply hjælper Strukton Rail A/S med at styrke og samle deres dokumentation

Del indlæg

Kort om Strukton Rail A/S

Europas største jernbaneselskab og meget anerkendt for deres høje troværdighed blandt deres kunder. Deres faglige dygtige medarbejdere, opbygger og vedligeholder jernbanen med det mål at skabe en sikker, attraktiv og punktligt sportrafik. Strukton Rail´s vision er at være “Det bedste hold på banen”.

Vi samler på tilfredse kunder

Læs hvordan Handsonsimply har hjulpet jernebane virksomheden Strukton Rail A/S med at optimere deres forretning.

Nu har vi samlet vores dokumentation

“Før vi fik Handsonsimply lå vores dokumentation forskellige steder, og nu er alt fra aftalesedler, fotos, kvalitetssikring, og dagsrapporter samlet ét sted” fortæller Kasper Kromann, projektleder i Strukton Rail A/S

Vildt tidsbesparende

“Dokumentation er ekstremt vigtigt for os” siger Kasper Kromann. “Som projektleder er du bindeled mellem kollegaer ude i marken, og vores kunde. Handsonsimply har givet mig overblikket over vores aftalesedler, mails, fotos, kvalitetssikring, og ikke mindst vores dagsrapporter, hvilket er vildt tidsbesparende”.

Bedre økonomi og glade kunder

“Programmet gør os mere effektive og ekstraarbejde er nemt og hurtigt at dokumentere på en aftaleseddel. Vores kunder bliver glade for den gode dokumentation, så kan det næsten ikke blive bedre” fortæller Kasper Kromann.

Formanden synes det er meget nemt

“Helt seriøst, det er så nemt at bruge” fortæller Dennis Rasmussen, formand i Strukton Rail A/S. “Jeg bruger det dagligt til kvalitetssikring, fotos, dagsrapporter og mange andre ting. Jeg kan gøre det hele ude fra marken, og det spare mig for rigtig meget tid”.

Anbefaler Handsonsimply 

“Jeg har prøvet mange andre systemer, og Handsonsimply er klart det bedste system jeg har prøvet. Det er nemt at bruge, og det er så fedt at få lavet sin kvalitetssikring, og dagsrapporter direkte fra mobilen. Jeg vil klart anbefale Handsonsimply til andre håndværkere” fortæller Dennis Rasmussen.

“Handsonsimply håndtere vores kvalitetssikring, aftalesedler, dagsrapporter, mails med mere, og samler hele overblikket på projekterne. Det er tidsbesparende, nemt, og så giver det en bedre økonomi. Jeg vil helt klart anbefale det til alle indenfor byggebranchen” fortæller Kasper Kromann.

Book en gratis demonstration

Vi kontakter dig indenfor 1-2 min mandag til søndag.