For Malerselskabet SBM A/S var Handsonsimply det helt rigtige system til kvalitetssikring

Del indlæg
Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin

Har du ikke styr på ekstraarbejde, fotos, og din kvalitetssikring, så har Finn Knuthsen en klar besked:

-Han anbefaler at bruge Handsonsimply.

Som konduktør hos Malerselskabet SBM A/S har han dagligt ansvaret for mange ansatte, og store budgetter. Hver dag hjælper Handsonsimply med håndteringen af aftalesedler og ekstraarbejde via en digital aftaleseddel. Dette spare Finn for mange timers arbejde hver dag, og sikre en god bundline på hans projekter, da det er let at holde styr ekstraarbejde med Handsonsimply.

 

Vi spare tid og tjener flere penge

For de fleste kan det virke uoverskueligt at skulle benytte et håndværkersystem til aftalesedler og kvalitetssikring, men for Finn Knuthsen var det nemt for at implementere Handsonsimply og nu kan han ikke undvære det i hans hverdag.

-Før vi begyndte at bruge Handsonsimply, der lå fotos på medarbejdernes mobiltelefoner, og vi brugte alt for lang tid på at lave aftalesedler og kvalitetssikring. Vi startede først med at få alle fotos ind via appen i Handsonsimply, og så finder man ud af hvor let man pludselig kan få styr på sin kvalitetssikring, og ikke mindst ekstraarbejde. I dag er det et uundværligt værktøj, som håndtere de tusindvis af fotos der bliver taget hver måned.

 

Det er super nemt

Malersvenden Martin Larsen fra Malerselskabet A/S benytter dagligt Handsonsimply appen til kvalitetssikring, og til at dokumentere før, under og efter, så han som malersvend har styr på sit ekstraarbejde til virksomhedens aftalesedler. Martin betegner ikke sig selv som en it-haj, men han synes det er super nemt at benytte, og er glad for at bruge Handsonsimply i hverdagen.

 

Book en gratis demonstration

Vi kontakter dig indenfor 1-2 min mandag til søndag.