Lambæk Gulve A/S har total styr på deres aftalesedler med hjælp fra Handsonsimply

Del indlæg
Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin

Nu har vi virkelig styr på ekstraarbejde

“Før vi fik Handsonsimply kørte næsten det hele med mund til mund aftaler. Det er jo umuligt at holde styr på, når der er gang i butikken” fortæller Søren Cortsen, projektleder hos Lambæk Gulve A/S. Nu er alle aftalesedler hele samlet ét sted, og det kan virkelig mærkes. “Nu har vi virkelig styr på tingene, og ekstraarbejde bliver dokumenteret hver gang på aftaleseddel. Det tager mig ingen tid at lave” siger Søren.

Kvalitetssikring er også nemt nu

Lambæk Gulve A/S har haft Handsonsimply i flere år nu, og bruger systemet til bl.a fotodokumentation, mails, aftalesedler og kvalitetssikring. Især kvalitetssikring er en funktion, de er særligt glade for, da de tidligere brugte meget tid på dette. “Tidligere sad vi jo og klippe klistrede i word, og nu kan vi lave en super flot kvalitetssikring på ingen tid”. siger Søren.

Handsonsimply giver os mere tid

Siden Handsonsimply blev en del af hverdagen, synes Søren, at det har frigivet meget mere tid.

“Der er absolut ingen tvivl om, at Handsonsimply har hjulpet os på mange måde. Det har givet bedre økonomi på vores projekter, og vi får frigivet mere tid til andre ting. Den måde vi gjorde det på før tog lang tid, så derfor brugte man mere tid på kontoret. Nu kan det hele gøres nemt og hurtigt. Det er så skønt, at det er hurtigt overstået”

Til start talte virksomheden kun en håndfuld medarbejdere, men i dag er det knap 40 ansatte. Søren mener at Handsonsimply, i kombination med høj faglighed, har været med til at understøtte virksomhedens vækst.

Anbefaler Handsonsimply

“Jeg vil gerne anbefale Handsonsimply til virksomheder, som gerne vil mindske deres spildtid, have en struktur i deres hverdag, og samtidig sikre sig, de får faktureret alt”. fortæller Søren.

Book en gratis demonstration

Vi kontakter dig indenfor 1-2 min mandag til søndag.