System til kvalitetssikring
Digital Kvalitetssikring til malere
- Anvendes af tusindvis af malere
- Nemt og brugervenligt
- Spar tid og penge
Optimering af Malerarbejde
Malerfaget oplever ofte udfordringer i forbindelse med byggeprojekter, hvor det kan være svært at finde plads mellem de mange andre fag. Hvis man ikke er dygtig til at dokumentere forholdene før, under og efter projektet på en effektiv måde, kan det have negative konsekvenser. Digital kvalitetssikring og dokumentation spiller derfor en afgørende rolle for at sikre et vellykket projekt.
Malerens favorit system
Handsonsimply det mest populære system blandt malere, da vi fokuserer på det mest essentielle og gør det nemt for både ledende og udførende medarbejdere at udføre digital kvalitetssikring af arbejdet.
Vi tager brugervenlighed og kundeservice meget seriøst, og vores værktøj er anbefalet af både Danske Malermestre og Malersektionen i Dansk Industri. Vi har specialiseret os i at gøre malernes arbejde lettere ved at tilbyde enkle og effektive løsninger til kvalitetssikring.
Med Handsonsimply kan I nemt og overskueligt dokumentere jeres arbejde gennem hele projektet, hvilket hjælper med at undgå potentielle problemer og negative udfald på byggeprojekter. Vi står klar til at hjælpe jer med at optimere jeres arbejdsprocesser og gøre jeres hverdag mere effektiv og produktiv med vores værktøj til kvalitetssikring og dokumentation.
Malere vælger Handsonsimply til kvalitetssikring
Handsonsimply er den foretrukne app til kvalitetssikring og dokumentation blandt malervirksomheder, herunder anerkendte firmaer som Malerfirmaet SBM A/S, Malerfirmaet H. Friedmann & Søn A/S og Malerfirmaet Eskildsen A/S.
Disse velrenommerede malervirksomheder er blot nogle få eksempler ud af hundredvis, der nyder godt af Handsonsimplys omfattende funktionalitet og brugervenlige løsninger, som er specielt designet til malere. Med Handsonsimply kan disse malervirksomheder nemt sikre topkvalitet i deres arbejde og effektivt dokumentere deres projekter.
“Før vi begyndte at bruge Handsonsimply, der lå fotos på medarbejdernes mobiltelefoner, og vi brugte alt for lang tid på at lave aftalesedler og kvalitetssikring. Vi startede først med at få alle fotos ind via appen i Handsonsimply, og så finder man ud af hvor let man pludselig kan få styr på sin kvalitetssikring, og ikke mindst ekstraarbejde. I dag er det et uundværligt værktøj, som håndtere de tusindvis af fotos der bliver taget hver måned” fortæller konduktør, Finn Knuthsen fra Malerselskabet SBM A/S.
Læs mere om hvordan Malerselskabet SBM A/S anvender Handsonsimply her